Artikli kupljeni na svezakamin.hr imaju jamstvo proizvođača i ono je navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa za montažu/uporabu ili uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa.
Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu mogu se također navesti na stranici s prezentacijom artikla. Ako nema podataka o jamstvu, artikal nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti ponuđaču koji će mu pružiti ažurne podatke.
Kako biste zatražili jamstvo, kontaktirajte nas putem e-pošte. Ako nema informacija o jamstvu proizvoda, proizvod nema jamstvo.
Za reklamaciju je potrebno poslati artikl u servis koji je dužan popraviti proizvod u roku od 45 dana od primitka robe. Ukoliko servis ne uspije popraviti artikl u zakonskom roku, dužan je kupcu isporučiti novi besprijekoran proizvod. Ponuditelj nije ovlašten utvrđivati nedostatke proizvoda. Ovlaštenje ocjene kvara ima samo ovlašteni servis, stoga nije moguća zamjena proizvoda niti povrat proizvoda bez mišljenja ovlaštenog servisera. Rok od 45 dana počinje teći od primitka robe od strane servisa ili prodavatelja.
Ako roba, za koju je izdavanje jamstva obvezno, ne funkcionira besprijekorno ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili oglasnoj poruci, potrošač može prvo zahtijevati otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u ukupnom roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavatelj ili ovlašteni servis zaprimio zahtjev kupca za otklanjanje nedostataka, proizvođač je dužan robu bez naknade zamijeniti istom, novom i besprijekornom robom. potrošaču. Ako proizvođač ne popravi robu ili je ne zamijeni novom u roku od 45 dana od primitka robe, potrošač može raskinuti ugovor ili zatražiti smanjenje kupovne cijene.