Pon, sri, pet: 7-16h
Uto,čet: 7-18h
Sub, Ned, blagdan: zatvoreno
Greška je stvarna ako:
ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
ako stvar nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili je morala biti poznata;
ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;
ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Kupac je dužan o eventualnom materijalnom nedostatku, uz točan opis istog, o svom trošku u zakonskom roku obavijestiti ponuđača i omogućiti ponuđaču pregled proizvoda.
Kupac koji je ispravno obavijestio ponuđača o stvarnoj pogrešci ima pravo zahtijevati od ponuđača:
ili ispravljanje kvara na proizvodu;
ili povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno pogrešci;
ili povrat uplaćenog iznosa.
Konkretnije, pravo na isticanje materijalne pogreške regulirano je Zakonom o zaštiti potrošača.
O reklamaciji materijalnog nedostatka kupac može obavijestiti prodavatelja na e-mail adresu prodaja@svezakamin.hr.